Welkom bezoeker. [ Inloggen ] [ Tekstgrootte A A A | Weergave: Presentatie / Normaal ]
[ Portaal ] [ Sitemap ] [ Zoeken ]

AHMAS

> ahmas > thema: enneagram > hoofdpagina 
  • Content
  • VETO

Thema: Enneagram

  • A. Wat is het enneagram?
  • B. Welk type ben ik?
  • C. Wat kan ik er mee?
  • A. Wat is het enneagram?
    • (Werk)relatiegids
    • 1. Algemene aanpak
    • 1. Enneagramtype
    • 1.4 Veranderaar
    • 1a. Behandelaar (GP)
    • 1b. Begeleider
    • 2. Centra
    • 2. de 9 enneagramtypes
    • 2. Oplossingsproces
    • 3. Specifieke methodieken
    • 3. Varianten
    • 3.1 Behavioural medicine
    • 3.3 Psychotherapie
    • Behandeldoelen (GP)
    • Drie sub-typen
    • Enneagram test
    • Hoe ontwikkel je een type?
    • Inleiding
    • Overige toepassingen
    • Stappenplan veranderen
    • Stress- en ontspanningspunten
    • Toepassingen
    • Toepassingsgebieden enneagram
    • Type 1: De Perfectionist
    • Type 2: Gever of Helper
    • Type 3: Succesvolle werker
    • Type 4: Romanticus
    • Type 5: Waarnemer
    • Type 6: Loyale scepticus
    • Type 7: Levensgenieter
    • Type 8: Baas
    • Type 9: Bemiddelaar
    • Vleugels van het enneagram
    • Voorbeeld bij type 7: De levensgenieter
  • B. Welk type ben ik?
    • 1. Enneagramtest
    • 1. Universele therapiefactoren
    • 2. De 9 enneagramtypes
    • 2. Psychotherapie in algemene zin
    • 3a. Veranderingen bij de patient
    • 3b. Geschiedenis van de psychotherapie
    • 4. Context v.d. psychotherapie
    • 5. Therapeutische relatie en communicatie
    • 6. De toekomst van de psychotherapie
    • AA. Sj. Aanpassen persoonlijk leerplan
    • AA. Sj. Bestuderen
    • AA. Sj. Casus
    • AA. Sj. Eindtoets
    • AA. Sj. Eindtoets
    • AA. Sj. Entreetoets
    • AA. Sj. Entreetoets
    • AA. Sj. Feedback
    • AA. Sj. Inhoudelijke leerstof
    • AA. Sj. Persoonlijk leerplan opstellen
    • AA. Sj. Reflectie
    • AA. Sj. Reflectie
    • Aanvang: doelstellingen
    • Aanvang: doelstellingen
    • Aard methode
    • Affektspiegeling
    • Algemeen Sjabloon (module)
    • Attitude van de psychotherapeut E T O
    • Attitude van de psychotherapeut
    • Attitude van de psychotherapeut
    • Attitude van de psychotherapeut / organiseren van de behande E O
    • Attitude van de psychotherapeut. O
    • Attitude van de therapeut V
    • Authenticiteit O
    • Belang van universele factoren
    • Bestuderen
    • Bestuderen
    • Bijlage
    • Bijlage A
    • Bijlage B V
    • Bronnen
    • Bronnen
    • Bronnen
    • Bronnen
    • Bronnen
    • Casus seksuologie
    • Casus: PNS V
    • Casus: PZ
    • Client uncertainty
    • Client, therapeut en interactie-model
    • Context PT
    • Context van de psychotherapie V
    • Context van de PT
    • De Psychotherapeut
    • De rol van de omgeving bij het bewaken van het welbevinden.
    • De Tijdgeest
    • De toekomst van de psychotherapie.
    • De toekomst van psychotherapie E O
    • Definitie PZ
    • Definities van psychotherapie
    • Demo casus V
    • Demo entreetoets V E T O
    • Doelgroep
    • Doelstelling PT (de Haas)
    • Doelstellingen PNS
    • Dualisme
    • Eindtoets: PNS
    • Eindtoets: PZ
    • Eindtoets: seksuologie
    • Entreetoets PZ
    • Entreetoets seksuologie
    • Entreetoets: PNS V T
    • Evaluatie
    • Feedback: PNS
    • Feedback: PZ
    • Feedback: seksuologie
    • Generieke Model van Psychotherapie E
    • Genetisch counselen
    • Geschiedenis van de psychotherapie
    • Geschiedenis van de psychotherapie O
    • Geschiedenis van de psychotherapie V
    • Geschiedenis van de psychotherapie E
    • Geschiedenis van de PT
    • Geschiedenis X
    • Gesprek met S. Colijn
    • Goede therapeut ontwikkelt voor elke patient nieuwe therapie
    • Groep 1 (Friesland) V E
    • Groep 2 (Groningen 1) V
    • Groep 3 (Groningen 2) V E T O
    • Groep 4 (Zwolle)
    • Groep 5 (Drenthe) E T O
    • Groep 5 (Drenthe)
    • Groep 6 (Groningen 3)
    • Health counseling (HC)
    • Het Dolhuys
    • Het wereldje
    • Hoe het allemaal begon
    • Inhoudelijke leerstof: PNS
    • Inhoudelijke leerstof: PZ
    • Inhoudelijke leerstof: seksuologie
    • Inhoudsoverzicht groep 1 V E
    • Inleiding
    • Inlevingsvermogen
    • JP
    • Kanker en Werk (K&W)
    • Kernthema 2: werkwijze
    • Korrelboom
    • Literatuur
    • Literatuur gesch
    • Literatuurlijst Authenciteit Groep 1
    • Meestertherapeuten geloven in hun eigen therapie
    • MM
    • MM1
    • Modeziektes
    • Module: Palliatieve zorg
    • Module: PNS V
    • Module: SH
    • Nieuwe ontwikkelingen
    • Nieuwe theorei; de dynamische systeemtheorie
    • Onderwijssjabloon
    • Onderzoek naar verandering O
    • Ontwikkeling van de dynamische psychiatrie en psychologie
    • Palliatieve Zorg (PZ)
    • Persoonlijk leerplan: PNS
    • Persoonlijk leerplan: PZ
    • Persoonlijk leerplan: seksuologie
    • Persoonlijk leerplan: seksuologie
    • Pleidooi voor vakmatige deskundigheid
    • Prenatale screening (PNS)
    • Professionele richtlijnen
    • Psychotherapeutische attitude
    • Psychotherapie in algemene zin V E T O
    • Psychotherapie in algemene zin E O
    • Psychotherapie in algemene zin.
    • PSYCHOTHERAPY GLOBE
    • PT in algemene zin E
    • PT in algemene zin
    • PT versus religieuze opwekkingscursussen
    • Reflectie: PNS
    • Reflectie: PZ
    • Reflectie: seksuologie
    • Rosenzweig 2002
    • Seksuologische hulpverlening (SH)
    • Sequentiele model
    • Stages of change model
    • Statistisch model
    • Sub-ELO's
    • Therapeutische relatie V E T O
    • Therapeutische relatie O
    • Therapeutische relatie
    • Therapeutische relatie
    • Therapeutische relatie en communicatie
    • Therapie als geschenk
    • Therapie versus ceremoniele riten
    • Toekomst PT
    • Toekomst van de psychotherapie V
    • Toekomst van de psychotherapie
    • Transtheoretisch model V O
    • Typering beroepsbeoefenaar
    • Universele factoren
    • Universele factoren
    • Universele factoren
    • Universele factoren (Drenthe)
    • Universele factoren zijn cultuurgebonden
    • Universele therapiefactoren
    • Universele therapiefactoren. V O
    • Veranderingen bij de patient V
    • Veranderingen bij de patient V O
    • Veranderingen bij de patient V
    • Veranderingen bij de patient
    • Veranderingen bij de patient
    • Veranderingen bij de patient. O
    • VETO-modus
    • Vier R model van Frank
    • Voetnoot
    • Werkwijze
    • Werkzame factoren
    • Wettelijke kaders:
    • Zelfzorg
  • C. Wat kan ik er mee?
    • 1. Basishouding
    • 2. Bewustwording
    • 2. Geschiedenis
    • 3. Acceptatie
    • 4. Loslaten en realiseren: bewegen
    • Inleiding